Personalizované obalové materiály. Investujte do vášho vzťahu so zákazníkom

18. októbra 2023 Podnikanie 845 Views
Personalizované obalové materiály. Investujte do vášho vzťahu so zákazníkom

Keď sa menia ľudia, musí sa meniť aj marketing. A dobrý marketing je taký, ktorý je vytvorený zákazníkovi na mieru. Ako môžu personalizované obalové materiály ovplyvniť úspešnosť vašej značky?

Bola raz jedna originálna krabica

Čoraz viac firiem si uvedomuje, že zákazník víta možnosť si obaly produktov prispôsobiť v na mieru, nielen čo sa farebnosti a motívov týka. Rád dáva na krabice svoje vlastné odkazy alebo dokonca fotografie.

Dnes už by teda nemalo ísť len o upriamenie pozornosti na vlastnú značku a výhody produktu, ale o nadviazanie kontaktu so zákazníkom, vytvorenie emocionálneho vzťahu s publikom.

Personalizované obalové materiály nie sú na trhu novinkou. Hoci môžu vyjsť o niečo drahšie ako bežné obalové materiály, ukazuje sa, že investovať do vzťahu so zákazníkom čas a peniaze je prospešné.

I takýmto jednoduchým trikom môžete zvýšiť predajnosť svojich produktov, a napriek tomu ostať eko a využívať také krabice s potlačou, ktoré sú alebo vytvorené z recyklovaných materiálov, alebo plne recyklovateľné či biologicky odbúrateľné.

Balenie je výzva

Či potrebujete kreatívne zabaliť svoje vlastné produkty, vytvoriť darčekové balenie pre svojich zamestnancov, alebo sa chystáte baliť darčeky pre svojich blízkych, neberte obal darčeka ľahkovážne.

Než balík vaši drahí alebo zákazníci otvoria, môžu sa pokochať originálnou darčekovou krabicou, ktorou prezentujete svoju značku alebo vlastnú osobnosť. V konečnom dôsledku však obal nemusí byť potlačený na mieru vám, ale na mieru toho, komu idete balíček odovzdať.

Navrhovanie krabíc na mieru je nový prístup v oblasti segmentácie zákazníkov. Je to šanca odlíšiť sa od konkurencie a okamžite upútať pozornosť zákazníka. Aj vďaka širokej ponuke obalov a možnostiam personalizácie sa dá pružne reagovať na potreby trhu.

​​

 

Obaly na mieru pritiahnu zákazníka znova a znova

Budovanie úzkeho vzťahu s kupujúcim dnes už nesúvisí len s posielaním osobne ladených newslettrov či milých darčekov k objednávke. Doba sa zmenila a menia sa aj naše potreby.

Ak zákazníkovým očiam lahodia konkrétne farby alebo nápisy na vašich produktoch, doprajte mu tú radosť zas a znova. Pri nakupovaní môžeme riešiť aj množstvo iných vecí. Bude sa nám kozmetika hodiť do kúpeľne na poličku? Bude sa dať darčeková taška alebo obal produktu využiť aj na iné účely? Je balenie produktu ekologické?

Stojí pred vami veľká úloha. Posilniť svoj branding vo všetkých smeroch. Personalizované obalové materiály vám pomôžu získať si pozornosť.

 

 

zdroj: freepik


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /data/e/6/e6999864-9efb-4f94-973d-8dae5d2036f8/ekonom.sk/web/wp-content/themes/highcriteria-premium-theme/includes/single/post-tags.php on line 7

About author

Related articles