5 výhod bezpapierového účtovníctva

10. novembra 2022 Podnikanie , zaujímavosti 70 Views
5 výhod bezpapierového účtovníctva

Počuli ste už o termínoch bezpapierové účtovníctvo, digitalizácia účtovníctva a chcete vedieť viac? V nasledujúcich riadkoch vám povieme pár výhod práve spomínaného bezpapierového účtovníctva. 

  1. Eko – friendly

V súčasnosti zo všetkých strán počuť, ako je naša planéta  preťažená tonami odpadu a preto ju treba chrániť všade tam, kde je to možné. Určite sa zhodneme všetci v tom, že práve ekologická stránka tvorí jednu z najväčších výhod pre vedenie účtovníctva v digitalizovanej podobe.

  1. Šetrný voči peňaženke

Ďalšou nespornou výhodou bezpapierového účtovníctva sú ušetrené peňažné prostriedky, ktoré by ste inak museli vynaložiť na množstvo minutého papiera. Nakoľko ide o novinku v oblasti účtovníctva, nie všetky podniky sa na ňu orientujú. Ako sa dostať k firmám, ktoré takúto formu účtovníctva vedú? Jednou z možností je zadať do vyhľadávača digitalizované účtovníctvo, či cenník účtovníctvo a už si len vyberiete zo širokej škály účtovníckych firiem.

  1. Home office

Po covidovej dobe množstvo firiem prešlo na home-officový spôsob fungovania. Je to aj jeden z benefitov, na ktorý firmy lákajú mnohých zamestnancov. Preto je nevyhnutné prispôsobiť fungovanie celého pracovného režimu, aby si zamestnanci z pohodlí svojich domovov mohli stiahnuť akýkoľvek potrebný dokument, ktorý potrebujú ku svojej práci. Nehovoriac už o tom, že ani v kanceláriách sa už zamestnanci nemusia zaťažovať množstvom šanónov okolo seba a tlačenicou pri kopírkach, takže v konečnom dôsledku bezpapierové účtovníctvo šetrí nielen prírodu či peniaze, ale je šetrný aj k nákladom na pracovné prostredie.

  1. Účtovníctvo kdekoľvek a kedykoľvek

Dostali ste sa k firme so zaujímavými referenciami. Vo vyhľadávači ste zadali termín účtovníctvo Bratislava, Google vám vyhľadal zopár firiem, ale Vaša spoločnosť sídli v Brezne. Žiaden problém pre digitalizované účtovníctvo. Odpadá Vám starosť s osobnými stretnutiami a nákladmi na cestovanie a riskovaním, že niekde „cestou“ stratíte dôležité dokumenty. Váš účtovník si jednoducho a pohodlne „vytiahne“ to čo potrebuje z pohodlia svojho domova či kancelárie.

  1. Archív? Zabudnite na to!

Aj Vám sa už niekedy stalo, že vás šéf poslal do archívu dohľadať nejakú faktúru, či iný daňový doklad a už pri pomyslení na to, ako sa prehrabávate v haldách starých, zaprášených papieroch vám spôsobili ďalšie vrásky na čele? Pri digitalizovanom účtovníctve sa vám to rozhodne nestane. S prehľadom a efektívne dohľadáte všetko, čo potrebujete. Za pár minút sa dostanete k akémukoľvek dokumentu a môžete sa sústrediť na svoju prácu, prípadne svoj biznis, ak podnikáte.

 

About author

Related articles

%d blogerom sa páči toto: