Vedeli ste, že najsilnejšie väzby medzi značkou a zákazníkov vznikajú vždy osobne? Aj keď sme dnes zvyknutí skôr na digitálne reklamy, nemali by sme zabúdať na osobné stretnutia. Produkt by si mali ľudia reálne vyskúšať a zažiť na vlastnej koži. Aj to je dôvod, prečo sú dnes eventy a predajné akcie tak veľmi dôležité.
Klasická reklama je síce fajn, určite v dnešnom svete dôležitá, ale nie až tak ako event. Práve ten totiž dokáže zabezpečiť priame prepojenie so zákazníkom. Aké sú benefity eventov? V prvom rade budujú dôveru, zlepšujú väčšiu zapamätateľnosť značky a motivujú k nákupu, nakoľko si zákazníci môžu na vlastnej koži produkt odskúšať.
Medzi ďalšie benefity eventov rovnako patrí aj podpora predaja produktov či služieb. V takom prípade však musí byť event správne naplánovaný, čo vám vedia zabezpečiť rôzne typy predajných akcií. Napríklad, ochutnávky, roadshow, pop-up stánky či promo eventy. Ako tieto predajné akcie fungujú?
Typy predajných akcií
Mali by ste určite vedieť, že zákazníci priam zbožňujú akcie, kde sa môžu zabaviť a kde všetko nie je len príliš formálne. Skvelým riešením je napríklad interaktívna stena, ktorá aj bežný event vymení za zážitkový.
Pop-up stánky sú vhodné napríklad v nákupných centrách alebo na festivaloch, roadshow sú zase eventy, ktoré sú vhodné pre značky, ktoré potrebujú osloviť ľudí z viacerých regiónov a ochutnávky patria medzi tradičné formy predaja, ktoré prinášajú skutočne dobré výsledky.
Nechajte to na odborníkov
Robiť si takúto akciu sám je poriadne náročné a priam nereálne. Preto by ste sa mali obrátiť na odborníkov v tejto oblasti. Eventová agentúra BigAgency má dlhoročné skúsenosti, ktoré spájajú nielen predajné výsledky, ale rovnako aj emócie a zábavu. Ak chcete s eventom uspieť, rozhodne sa obráťte na túto agentúru.