Je vonkajšia reklama vhodným spôsobom propagácie aj pre malé firmy?

16. mája 2018 Podnikanie 1857 Views
Je vonkajšia reklama vhodným spôsobom propagácie aj pre malé firmy?

Myslíte si, že vonkajšia reklama je mimoriadne drahý spôsob reklamy, ktorý sa nevyplatí, špeciálne malým firmám? Potom vedzte, že vonkajšia reklama má stále čo ponúknuť a je nepochybne výhodným riešením!

Byť malou firmou na trhu má určite veľa výhod, ale aj nevýhod. Mať nejakú menšiu firmu, ktorá môže mať osobitý vzťah s každým jedným zákazníkom je rozhodne super, z hľadiska vytvárania konkurencie iným firmám a oslovovania čo najväčšieho počtu klientov na tom malé firmy už tak dobre nie sú. Obrovské firmy, ktoré majú obrovské rozpočty na reklamy majú nepopierateľnú výhodu, ktorú malé firmy väčšinou nemôžu mať. Je totiž všeobecne známe, že reklama je základným prvkom každého podnikania. Jedine dobrá reklama sa postará o klientov a následné zisky spoločnosti. Keďže malé firmy majú rozpočty na reklamy často obmedzené, dostávajú sa do náročnej situácie – aký spôsob propagácie voliť? Nízky rozpočet neumožňuje vytvárať obrovské reklamné kampane a valcovať nimi konkurenciu, výber toho najlepšieho spôsobu propagácie je tak kľúčový. Vonkajšia reklama je často malými firmami zatracovaná, avšak neprávom. Pozrite sa, aké nepopierateľné výhody prináša.

Efektivita na prvom mieste

Najdôležitejším prvkom, ktorý si pri výbere reklamy treba všímať, je jej efektivita. V prípade vonkajšej reklamy je táto efektivita skutočne veľká. Billboardy a citylighty zasiahnu obrovskú časť populácie, veľké formáty reklám sú jednoducho neprehliadnuteľné. Vonkajšia reklama sa môže javiť ako drahé riešenie, najmä vďaka vyššej počiatočnej investícii, táto investícia sa však vďaka ich efektivite rýchlo vráti. Billboardy s rozmermi 5,1 x 2,4 m stoja 100 – 160 eur mesačne, čo je výhodná cena. Samozrejme, väčšie rozmery sú o niečo drahšie, stále sa však jedná o vysoko efektívnu investíciu. Jednou z najväčších výhod vonkajšej reklamy je navyše skutočnosť, že s jej pomocou môžete zacieliť svoju kampaň na obyvateľov určitého regiónu, čo pri iných typoch propagácie nemusí byť také jednoduché. Vhodným miestom, kde sa na tému vonkajšej reklamy toho dozviete viac, je portál mojeBillboardy.sk. Tento portál združuje desiatky agentúr vlastniacich reklamné plochy, v ponuke má cez 2000 reklamných plôch na celom Slovensku a jednoducho vás spojí priamo s vlastníkmi reklamných plôch. Pre záujemcov o billboardy v Česku je tu navyše portál mojeBillboardy.cz. Vyberte si efektívnu vonkajšiu reklamu aj vy!


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /data/e/6/e6999864-9efb-4f94-973d-8dae5d2036f8/ekonom.sk/web/wp-content/themes/highcriteria-premium-theme/includes/single/post-tags.php on line 7

About author

Related articles